cambridge advanced learner’s dictionary FULL

———-PART 1:BUNU INDIR————-

———-PART 2:BUNU INDIR————-

———-PART 3:BUNU INDIR————-

———-PART 4:BUNU INDIR————-

———-PART 5: BUNU INDIR————-

———-PART 6:BUNU INDIR————-

———-PART 7:BUNU INDIR————-

———-PART 8:BUNU INDIR————-

———-PART 9:BUNU INDIR————-

———-PART 10:BUNU INDIR————-

———-PART 11:BUNU INDIR————-

1 Yorum (+add yours?)

  1. Serdar
    Oca 03, 2013 @ 23:08:27

    windows 7 kullanıyorum.
    programı indirdim ve rar dosyalarını açtım, 2 dosya çıktı biri cd. ye yazdırmak için.
    programı DVD ye yazdırmak istedim yazmadı.
    2. kurulum dosyası laptop a kurmak istedim oda kurulmadı.
    yardım edermisiniz.

    Tesekkurler.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

